Tuesday, August 6, 2013

You'll never live if you're just too scared to die

Täna umbes 15,5h pärast lähen lennukile et lahkuda siit riigist ja asuda elama mõneks ajaks Brasiiliasse Divinopolis'e linna oma ägeda hostpere juurde.

Viimased nädalad möödusid kiirelt ning selle aja jooksul sai tehtud nii mõndagi huvitavat ja koos oldud inimestega keda jään kindlasti igatsema.
Palju, aega veetsin oma kahe parima sõbraga koos olles, Maxi ja Valluga.

Viimane nädal oli kindlasti kõige pingelisem ja närvilisem nädal sellel aastal !! väga ränk.


Viimasel nädalal sai käidud nii sõitmas ja niisama nillimas lauluka pargis oma heade sõidukaaslastega. Ning asi lõppes nii et sain endale selle aasta viimase sõidupildi !!! woop-woop

Samuti sai oma parima yfuka, Paula, ärasaatmispeol käidud mis kujunes vägagi huvitavaks ning sain tutvuda ka järgmise aasta Brasiilia VÕPiga, üli khuul ja excited !!!

Oma viimase päeva Eestis veetsin ma koos Anxi ja Maxiga nillides kuskil kakumäe metsade vahel ja juttu rääkides ja üksteist nokkides nagu viimastel aastatel kombeks on olnud koolis, õhtu poole liikusime Maxiga A le Coq'ile Eesti U18vsFlora II mängu vaatama ja peale seda läksin emaga magusaid kingitusi ostma.

Kohvri pakkimine oli ka omaette huumor, sest 1 kohver on jumala pungil suveriietest ja teises on algusaasta laagriks mõned riided.
Ei suuda mainimata jätta et kõige paksem asi mille ma kaasa võtan on PUSA, jah PUSA, sest praegu minu linnas, südatalvel, on 25-30 kraadi sooja ja ma ei kujuta ette mida ma seal tegema hakkan.



Perele viin kingituseks igasugu Kalevi kommealustades Tallinna kommidega ja lõpetades uute Oravakestega. Ning 2 kommikarpi ja paar kamatahvlit.. Samuti pudel Vana-Tallinna likööri ja erinevaid kruuse, mida mu onu teinud on. PS! Tema tehtud kruuse võib leida ka suurtest poekettidest, nt Eesti rahvariiete mustrites vms. 3 siukest tavalisemat tassi ja siis 1 õllekannu viin. Samuti viin neile ühe laualipukese mis on vähe väiksem ja lihtsam ning ühe suure lipu, mis kogemata on kehalipp ehk sisi saab selga panna kuidagi moodi, ups. Ja kuna Brasiilia teada tuntud jalkamaa siis ei saa viimata jätta ka Eesti jalgpalli salli.

Fun fact on see et viimased 2 nädalat olen enamasti kodus olles ainult Michel Telo laule kuulanud et harjutada kõrva ja natukenegi midagi meelde jätta portugali keeles. Ning natukene oskan ka mina portugali keelt !!!!! olen õppinud ikka nüüd natukene, omal käel kuid asi seegi. ja fun fact nr 2 on see et ma tahaks rängalt brasiilais jalkat toksida või siis capoeirat õppida või midagi huvitavat teha mida eestis pole teinud pikka aega või kunagi.
Ja Fun fact nr 3 on see, et kardan veits seda lennukisõitu ka aga loodan et kõik läheb hästi ja Kaisa on mulle toeks hahahaha !!

aga nüüd heidan põhku ära ja püüan magada sest pikad lennud ees ja ajas tagasi rändamine ka ja muud asjad niiet jah.
kui tekib küsimusi siis võite alla kirjutada ja ma püüan vastata :))))

olge tublid jaa chill out
Karl !!!!

No comments:

Post a Comment