Monday, August 26, 2013

23.07

Täna oli eriti lühike koolipäev, saime kell 10.45 minema, sest portugali keele õpetajat polnud koolis. haha väga imelik on sel ajal juba koju saada.
Eelmine nädal küsisin iga tund klassivend Joan'ilt mis tund on, ning sain endale tunniplaani kirjutatud, jess.
kui suudad välja lugeda võid pai teha endale.
Ma usun et iga inimene saab aru mis tunniga tegemist on sest sõnad meenutavad vägagi eesti keelseid sõnu ja tähendavad sama.


Päeval magasin paar tundi, oi kui hea. Ja õhtupoole lasti siit samast ilustulestiku, ja kui läksin aknale pilti tegema siis lõppes ära. Ja kui jõudsin kaamera ära panna ja lauataha istuda uuesti, sisi paugutati edasi.. damn  you.
 Õhtul käisin Tulio trenni vaatamas ja vist vb saan ka kuskile jalkasse, loodan vähemalt. Samalajal kui vaatasime, siis tuli minu ja isa juurde mingi treener vist ja nagu ma aru sain siis isa püüdis ka mind ära rääkida et ma saaks sinna trenni vms. Ning samuti hakkas ta minust ja eestis rääkima ja demonstreeris kuidas ma portugali keelt ei oska aga aru saan, vot sulle lugu. Muito inteligente, nagu öeldi.

 Ning täna ja homme saan locets'eid imeda mis kaasa võtsin, sest kurk hakkab koostööst keelduma.

Karl

PS!! Täna oli 31kraadi, surm.

2 comments:

  1. mida te filosoofias õpite? kas see võiks meie koolides ka tunniplaanis olla?

    ReplyDelete
  2. palun küsi seda küsimust umbes 6 kuu pärast, kui ma midagi keelest rohkem aru saan, sest ainus mida ma kuulen on kaasõpilaste kisa. Ning kui aus olla siis pole ma otseselt küsinud mida nad õpivad, ma püüan igas tunnis keelt õppida prg :)

    ReplyDelete