Thursday, August 22, 2013

Pealkiri

Täna magasin eriti halvasti, ärkasin mitu korda öösel üles ja ei olnud kõige parem öö. Hommikul kiire söök ja kooli, koolis oli suht lamp jälle, hakkasin tegusõnu üles kirjutama ja pöörama neid et meelde jääksid.
Täna mängisin esimestk orda kehalises jalkat ja pean tõdema et saalijalka mulle ei meeldi. Ning väga häirib see, et riideid ei vahetata ja peale kehalist ei saa pesemas käia, ehk siis peab midagi muud välja mõtlema kehalise tundideks.

Koolist koju ja tegime lõuna. Eile õhtul öeldi veel et millalgi lähme Belo Horizonte'sse kah, ehk on võimalus mõnda võpi kohata isegi hehe.

Kusjuures, peab tõdema et eesti keelt kasutan ma väga vähe, peamiselt internetis ainult. Sest mujal on kasulikum mõelda inglise keeles kui eesti keeles :D.

Õhtul peaksime minema kossu mängima ja eks näis mis saab. Jaa tõsiselt praegu vedelen diivanil aga päike kõrvetab nii et varsti olen sama must kui grillil ära kõrbenud liha.


Niii, läksimegi kossu pelama 20 paiku. Sain alguses siukse dunki moodi asja tehtud, aga väga väga väga algeline aga samas hea meel natukene :D Mängisime mingi 4v4 ja üllatavalt hästi mängisin, kui arvesse võtta et kossust ma ei tea kottigi. Sain paar kolmest sisse ja igasugu muid huvitavaid viskeid. Ja mängu ajal oli ka paar korda nii kus ma lihtsalt kõht kõveras maas naersin sest miski oli nii naljakas :D
Lõpus kui oma asju hakkasime võtma, suutis üks kutt mu telo maha pillata ja ekraan suht kutupiilu, aga õnneks lubas kõik kinni maksta ja homme lähemegi peale kooli teloparandusse.

Ja kui koju jalutasime noorema vennaga (edasipidi Tulio v Tul), siis sõitis mööda üks suur RAM2500 või mis nad ongi, valget värvi ja värki ja valjult mängis Michel Telo mingi lugu, kusjuures klassis naerdi mind kinda välja kui keegi küsis kas mulle michel telo meeldib ja ma vastasin et meeldib, mingi teema et see samasugune kutt nagu Biber, ühtedele meeldib teised vihkavad. Mdea mulle meeldib :D

Ja kodus istudes kuulsime ka kuskilt ja siis naersime :D

Aga jah, üldiselt on siin väga palav ja soe, homme on reede ja eks näis mis homme saab, vb lähme kinno või välja kuskile, ei tea ei mäleta , eks näis

Karl

No comments:

Post a Comment