Thursday, August 15, 2013

14-15.08

Wooooow, kui palav siin linnas on, omg.

Igatahes, eile ehk kolmapäeval käisin koolis. jep, ausalt. Jäin peaaegu magama viimases kahes tunnis, masendav kui väsitav on olla keskonnas kui sa ei jaga keelt ja palavus on jms...

Koju tulles püüdsid vanemad mu uude kooli panna kus käivad vennad ka, aga seal oli mingi teema ja mina sinna minna ei saa prg, ilmselt on parem ka kui ei lähe, sest ausalt ma olen nii fakin väsinud peale esimest kooli, mis sest et kool lõppeb 11.25. Nii, siis tulin koju ja passisin ns ja lasin paar batooni sisse, omg kui palju neil magusat on, peab pilti tegema ükskord kui korter valma vms. Siis läksin paarutasin papsiga veits ringi linna peal, ta käis mingites kohtades aga mdea mis ta tegi seal since ma keel veel segane on ...
Peale paarutamist viis ta mu kooli kus läksin klass noorematega kohaliku TV majja, küsiti jälle igasugu küsimusi jms.. , mõni asi suutis kettasse ka ajada kui nad küsisid 1 asja järjest ja mitu korda kui ma olin ilusti öelnud ei mitu korda juba, oh damn. Tulin koju peale seda ja siis laisklesin ns, vahepeal tuli külmkapp ka ja siis vedasime seda oma kohale ja oligi päev õhtas. Õhtul nägin oma esimese kalli eestlase ka ära veebika abil, Sirle, mul on au ja rõõm.

Täna, neljapäeval ärkasin tund aega enne äratust ja panin edasi und kella 6ni.
Koolis oli eriti veider, klassis oli nii palju rahvast et ainult mõni pink oli tühi lol. ja siis oli raamatukogus mingi loeng ka mille ajal ma reaalselt nokkisin teri, jube head terad olid ikka krt. Ja siis oli kehaline kus kohalikud mängisid saalijalkat, krt no, jalad käisid sama kähku kui tantsijatel.

Tulin koju ja siis käisin vanema vennaga "korraks" kuskil kliinikus, et ta saaks omale tervisetõendi lubade tegemiseks. "korraks" tähendab 1.5h tuima ootamist, väga ränk, selg oli nii kutu kui vähegi sai. Koju ja siis kütsin magusat sisse. Siis tegime vendadega pinksipela, mängisime nii et 7 punktini ja sisi vahetab kaotaja välja, ma langesin umbes 20nest mängust 2 korral välja :D norm skill veel sees käel.

Peale seda läksime vendade ja nende sõpradega kossu mängima kooli, koolis olles käisime mingis klassis ja kui ära tulime siis mingid tüdrukud karjusid "i like you" ma olin nagu, ok, sa ei tea ise ka mida sa ütled :D:D. Kossus tegin ka paar huvitavat manöövrit ja sain kiita isegi haha, eriti khuul on veel see, et hüppasin korvirõngasse rippuma, eestis ma ei ulatanud aga siin... ma pakun et siin pole õigel kõrgusel need.

Aa, enne kui kossu läksime siis vend võttis rula kaasa, neil rula ja siis maja ees toksisime seda veits, tegin 3nda korraga heelflipi ära, sorri kutid, tagasitulles olen rulakutt.. :(

Kodus sõime veits ja küsisin esimese küsimuse vennalt ilma sõnaraamatut kasutamata, ise jumala õnnelik !!!


Keelest nii palju, et koolis kirjutan sõnu üles mida kuulen ja millest huvi tunnen. Enamus tegusõnu ei tea veel, aga kui saan tegusõna algvormi siis on lihtne öelda midagi, nt Mina .... või Sina ....

Ema tuli ka esimest korda küsima kuidas mul tujud on ja ütles et kui vaja siis võin rääkida talle, üli armas.

Homme peaks klassivennaga linnapeale minema veitsaks ja mingi mööbel tulema ja üks koolivend kutsus parki sõitma ka laupäeval niiet eks näis mis teeb.

PS! vend ütles täna et neil läheb nett kiiremaks varsti, et prg on 5Mbit/s aga tuleb 10 peale, ja siis ma olin nagu, omg khuul.

Igatahes kell palju ja nüüd vaja magada.

Karl

1 comment:

  1. päris lahe, et isa sind kaasa võtab ja niimoodi linna tutvustab ja ema on ka nii armas :)

    ReplyDelete