Friday, August 16, 2013

esimene reede

Alustan sellega, et omg kui maitsvad siinsed puuviljad on, omg. Praeguseks olen maitsnud 4 erinevat ja kõik on olnud head, banaanid, ananassid, apelsinid ja kohalik puuvili acai.

Tänane hommik oli jube unine ikka, läksin kooli ja esimene tund oli kohe mingi esitlus kuskil videoklassis. Reaalselt näin 3-4 korda magama seal hahahaha. Järgmise tunni alguses tuli ema ja kutsus mu tunnist ära et rääkida kohaliku inglise keele õpetajaga ja omg kui ilusaks ta tegi päeva. Ütles et kuulis et ma armastan kohvi ja ja pakkus mulle kohvi ja enda tehtud kooki, sain retsepti ka. Samuti andis ta mulle oma andmed ja portugali keeleks õppematerjale, üli naiss. Veel ütles et minu tulek sinna kooli on pannud väga paljud õpilased inglise keelt õppima, ning ta ei suuda elu sees mind ära tänada, väga rõõmsaks tegi. Ülejäänud koolipäev möödus kiirelt isegi.

Peale kooli läksime venna tüdruku juurde lõunale, küsiti jälle rängalt küsimusi ja kusjuures võeti välja atlas ja otsiti eesti üles ja muud infi isegi, ülikhuul. Siis tulid kohale kooliõed ja nendega möödus pärastlõuna Xbox'il Just Dance 4 mängides, Briti juurest veel natuke liigutusi meeles niiet paar mängu isegi võitsin haha, ja kohaliku shokolaadi asja, apelsinikooki ja oreo-jäätist süües. väga naiss.
Hiljem tulid vennad ja üks klassivend ka kohale ja siis rääkisime ns ja naersime ja mu häälduste üle naerdi, hahaha norm elu :D
Õhtul sõime veel pitsat ja tolle pereisa rääkis mulle jumalast midagi, aga ma väga aru ei saanudki mis selle jutu point oli, natuke ebamugav oli igatahes.
Võin öelda et esimene reede õhtu ja väga lõbus oli, meeldejääv kindlasti nii mõnegi sündmuse tõttu.

Millalgi arutasin pärisemaga reisiplaanidest ka ning loodan et kõik läheb nii nagu loodetud, Amazonas.

ilusat hommikut teile eestlased.

Karl


2 comments:

  1. Jälgin hoolega nii Sinu kui ka Kaisa blogi. Tore kuulda, et Sul hästi läheb! Naudi vahetusaastat ja ole tubli! Tervitab Relika (Kaisa ema)

    ReplyDelete