Friday, August 30, 2013

much fun or not much fun.

Reaalselt, see keel on nii naljakas kui eesti keelega võrrelda, siin on sõnu mis eesti keeles tähendavad oioi mida aga siin on väga tavaline sõna ja eeeeee (sidesõna ja, kasutatakse ka jaatamiseks) ehk siis so much fun on vahel kuulata kuidas nad räägivad seda.

Okei, tänase päeva juurde. 2 kontrolltööd oli, portugali keele ja keemia. ühe tõlkimine läks paremini kui teine, ühes sain kõik vastatud peale kirjutamise osa. jah okei ma panin jälle tunde järgi aga vähemalt saab nüüd õpetaja tõlkeid lugeda, kui ta loomulikult välja loeb, sest kirjutasin kirbusitta.
Matatund oli ka lahe, pm õpetaja andis paberi jaa siis ma sain ütleme 10-15 minutiga valmis ning see oli portugali keels ja ma pidin tõlkima. Teistel läks kauem aega või siis nad ei teinudki... igatahes siis õpetaja kiitis ja kõik kes seda kuulsid et mul valmis olid vist üllatunud. nojah sorri et ma õppisin tõenäolsust kookide ja numbritega 8ndas klassis. Muidu oli koolipäev sama lamp kui iga teine, vist, ma ei mäleta eriti.

Hommikul ärgates valutas pea, seda ma mäletan. Jaaa täna oli soojem kui eile v üleeile nt.

Igatahes päeval ei teinud kottigi, skaipisin Karin'iga jälle ja sõin ennast jälle vähe pallimaks lol.

Mingi aeg läksime Tulio'ga saalijalkat mängima kooli, no ausalt, saalijalka viimane asi mis meeldib nüüdsest. Liiga kiire minu,  pika koivalise, jaoks peab ootama suuremale väljakule saamist vist. Aaga nalja sai jälle natuke ja omajagu korralike käike tegin ka ja skoorisin, lol big deal eks, ss tulime mingi hetk koju ära. Kodus söök ja pesu ja siis vaatasime mingit filmi mis oli naljakas, aga siis ma hakkasin teri nokkima ja tõmbasin magama ära.


Karl

uus unelaul ka

No comments:

Post a Comment