Sunday, August 18, 2013

legal

Väga norm päevake.

Tegelt umbes kella 7 paiku läksid koduses kirikusse ja mult küsiti eile õhtul kas ma tahan ka tulla. Ma valisin seekord magamise, sest see kõik on nii väsitav ja öisest unest jääb puudu.

Aga igatahes ärkasin kella 8 paiku, ootasin pere ja siis söök. Peale seda ns istusin ja vahtisin lage ja skaipisin maxiga ja kustutasin oma uuest õpikust vanu lünki. Siis mingi aeg tuli venna tüdruk koos oma vennaga siia (ta räägib hästi inglise keelt) ja siis vaatasime veidi aega Sõpru ning siis hakkasid vend ja ta tüdruk pinksi toksima mis muutus üle piljardi mänguks. Tegime paar mängu pilksi ja siis läksime sööma kuskile restosse.
No mine pekki kui hea oli, see liha ja üldse, väga fäänsi. Eestis pole kusagil kohanud sellist teenindust nagu seal oli. Kelner tegi pm kõik ette ja taha ära sina ainult istu ja söö.

Siis saime kokku Isabela (venna tüdruk) ja Gabriel'i (tüdruku vend) tädi ja onuga, tädi oskas jällegi inglise keelt päris hästi ja siis istusime ja nad rääkisid ja siis ma püüdsin ka aru saada ja vahepeal küsiti inglise keeles midagi jne.. Siis läksime mingisse itaaliapärasesse kiirtoidukohta vnoh tundus selline koht. Seal sõime pannkooke, mis oli reaalselt üli head, ma sain banaani-juustu täidisega ja siis kaneeli ja karamelli/shokolaadiga üle tõmmatud triibud, väga viis.

Ja siis koju, kus pakkisime diivanid lahti ja lebotasime neil mingi 2h. Näitasin neile paari enda sõiduklippi ja eesti muusikat, mõlema üle olid vaimustuses. Samuti selle üle kui ma natuke eesti keelt rääkisin. Ja siis tuli kellegil mõte et võiks paintballi minna. Mina polnud varem käinud ja mõtlesin et sitta kah mis see ikka on, uusi asju peab proovima eriti veel Brasiilias.
Ja siis umbes 7 paiku läksime paintballi, üli kõva!! Sain ühe kuuli paremasse silma ja 2 korda parema käe sõrmedesse, 1 korra võttis tudisema käe aga muidu kõik okei :D.

Siis sõime pitsat ja istusime ja värki, ma püüdsin oma telefoni korda saada. Ta ei tahtnud mul SD-kaardilt pilte näidata aga lõpuks sain korda.

Siis läksime käisime veel paar tiiru selles kaubamajas ja siis ootasime papsi ja koju ära.

Tegelt peaks millalgi kerge pildipostituse tegema, aga krt ma ei viitsi ükshaaval neid pilte toksida siia , vabandan :D.

Head ööd kell palju  ja magada tahaks.

Karl

PS! Ahjaa, tahaks mainida et kuradi külm oli õhtul vannitoas, võiks juba soojad suveilmad tulla.

No comments:

Post a Comment