Wednesday, August 21, 2013

quarta-feira

Ma sain täna hommikul esimest korda kodus KOHVI !!! Päev oli palju ilusam kohe !! Kusjuures, pere ostab sp et mina kohvi joon kohvimasina, kuigi ma ütlesin mitu korda et pole vaja, nad siiski ostsid..
Koolis ei tekkinud hommikukohvi tõttu und ka eriti seetõttu. Aga funfact mida ma varem ei teadnud on see, et kui lisada kohvile sojapiima ehk kõrgpastöriseeritud piima, siis kohvi värvus ei muutu eriti sellest kui palju sa seda sinna paned.

Koolis veetsin 30 minutit selle inglise keele õpetaja seltsis, ta andis grammatikaraamatu ja vaatasime sead veidi, päris paks ja raske teine i guess. Ja siis reedel lubas mu uuesti üles otsida ja kaasa võtta ubadest jahvatatud kohvi. Lucky me.
 Muud erilist ei toimunud, mata õpetaja naeris pisarais ja klassivennad kutsuti mingi kooli tähtsama nina jutule vms.

Kodus uurisin veits kohaliku id-kaardi vms tegemise kohta ja millalgi peaksime seda tegema ka minema.

Nüüd mdeagi mis edasi teen, vb lähen klassivennaga linna uurima, kuid vb mitte sest isa seletas midagi aga ma ei saanud eriti aru mida, ainult seda et kell 5 midagi juhtub.

Krt päeval oli diivani peal lebotada nii mõnus, kuniks tuli päike ja rängalt kõrvetama hakkas, ouch. Pm sp ei saanud ka telksi vaadata ja pidin tulema ära midagi muud tegema, õppisin siis paar tegusõna juurde.

Mingi aeg tuli noorem vend ka koju ja siis rääkisin päris palju portugali keelt, kohe täitsa kahekõne alla võib nimetada seda juba :D jessss, igatahes sõime acai'd, omg kui hea see asi on, kindlasti asju mida ma igatsema jään ning millest ennast lõhki söön.

Seejärel läksime teise korterisse. Nii palju kui aru sain, siis see teine korter oli nende kodu vägaväga pikalt. Seal tühjendasid kappe ja sorteerisid asju nagu ma aru sain.
Sain endale ka KOHALIK NUMBRI !!!!!! Kui tahad siis küsi lõustaraamatus.

Tulime koju ja sõime pitsat, mis me eile veel kaasa ostsime Lagoa da Prata'st ning siis tegin ID-kaardi taotluse veebis ning üldse sellega seonduva jama ära. Nüüd vaja vist ainult kohale minna, OODATA sest siin tuleb alati oodata sellistes kohtades ning seejärel plekki pritsida. vot selline sõnavara.
Igatahes peale seda id kaardi jama hakkas ema rääkima ja pärima brasiilia ja eesti erinevustest ja politseist ja koolist ja majandustasemest ja poliitikast ja tallinna majadest kui sellistest jms. Lõpuks rääkisime 2h jutti seda juttu ja sain ise ka palju targemaks eesti kohta mõnes asjas mis meeles polnud enam :D success.
Eee, samuti olen nüüdsest teadlik selles osas, et kohalikud reaalselt tõlgivad mu blogi ja loevad seda, kahju sest nüüd ei saa kõike kirjutada siia. :(

Nüüd tõmban magama ära sest uni ja homme paistab üks vähe tegusam päev tulema.

Karl

No comments:

Post a Comment