Sunday, August 18, 2013

LL ehk Laupäev ja Liiklus.

Ma sain magada 9.5h, jess, ikka olin unine. Kohe kui silma lahti tulin tuldi küsima kas ma tahan kaasa tulla kõrval asuvasse linna mööblit ostma. 40 sekundit mõtlesin ja siis ütlesin unise häälega jah, ja sõin hommikust ja toimetasin ja siis läksime. 
Sõitsime sinna mingi 30 minti ja no väga ilus oli kõik, samas kole, sõitsime läbi siuksest veits halvemas seisus linnaosa ja kergelt masendav pilt oli.
Jõudsime kohale ja käisime mõnes poes ära ja sai ostud tehtud. Mõningates kohtades on väga huvitavat kraami müügil, aga kuna sain ühes kohas noomida pildistamise eest siis mõtlesin et rohkem ei püüa pilte teha. Suund kodupoole.
Lõuna ja siis skaipisin Liisaga ja enne seda panin lipu ka seinale, üli khuul.

Seejärel läksime kinno, kus vaatasime Percy Jackson'it(?), film oli puhtalt portugali keelne ja subtiitreid polnud, ja ma magasin selle ajal ainult, AINULT 15 minutit. Filmi lõpus sain poindile ka pihta ja vahepeal sain mõningatest sõnadest ka aru.
Kui film läbi sai jalutasime mööda kaubamaja ringi ja vaatasin putsade ja muude asjade hindu ja mõtlesin et võiks võtmetele, jah mul on koduvõtmed, mõne ilusama võtmehoidja muretseda, kuid ei leidnud.. Samuti ostsin kohaliku shokolaadifirma valget shokolaadi, pole jõudnud avada veel aga loodan et on hea.
Niing seal kaubamajas on u 7 vana ameerika autot mis on üliilusad. 



Jaaaaa kaubamajas ringi käies käisime mänguasjapoes ka, ning jah seal avanes selline vaatepilt. MASENDAV!!!!



Siis istusime maha kuskile sushi kohta ja rääkisime juttu nshit like that, sain jälle rääkida kui erinev Brasiilia Eestist on ja mis erinevused on jms, päris naljakas juba mõelda kui erinev Eesti ikka on ...

Lõpuks jõudsime koju ja tegin kerge õhtusöögi endale ja vaatasin RedBull Joyride'i Live'ist, kahju et Söderström laksu pani jälle 36 duubliga.




Liikluskultuur.

Okei, ma kunagi vist ütlesin et peaks kirjutama sellest natuke. Jah, Tallinna kesklinna ummikud on jubedad, aga see mis Brasiilias toimub on hullem. Teoorias on kõik sama moodi nagu Eestis, eksisteerivad read ja valgusfoorid ja ülekäigurajad jms. Aga 90%-il ei koti ühtegi juhti need asjad. Valgusfoore vist enam-vähem tuntakse ja teatakse mis need on, ülekäigurajad, nojah oleneb kus ja milline kuid enamasti peab väga ettevaatlik olema. Ja sõiduread, neid kasutatakse nii kuis juhtub. Maanteel nt on enamasti kas 1 v 2 rida ühel suunal ja välimisel real sõidab enamasti auto mis on aeglasem ning sisemisel rajal auto mis on kiirem. Või siis nt vahepeal läheb tee 2 realiseks ühel suunal, ja siis kui ees olev juht saab aru et tagumine tahab mööduda siis ta võtab äärmisesse ritta et mööda lasta. 
Igasugused bike'id ja muud rolleri taolised junnid, no mul pole sõnu kui pohhuistlikult nad sõidavad, reaalselt pressivad igast vahest läbi ja valgusfoori taga seistes sõidavad sulle karjakesi ette. Masendav. 
Aa, kusjuures funfact on see ka et paljud automargid on teise nimega, nt VW Passat on siin VW Palati v Pasati vms, ei mäleta väga, ja umbrimärgil on kirjas numbrimärk ja siis väikselt kirjas osariik ja linn, huvitav.
Ning väga palju liigub ringi pickup trucke, mis on positiivne. Kahjuks küll pole oma le mmikut Chevrolet El Camino't näinud veel, kuid mõnda ameerika musklit olen.




PS!Ahjaa, pms pilte ei viitsi/ei näe vajalikuks lisada siia blogisse, kuid enamus pildid mis ma teen lähevad fb albumisse . Kliki siia !!!!!

Nüüd lähen ma magama et homme midagi huvitavat teha jälle.

Karl

PS2! Ma pole kindel kas asi on minus või Brasiilias, aga enamus asjad tunduvad siin maitsvamad ja paremad, v.a. Kalevi kommid, neid peaks juurde tellima varsti.

PS3! Kõik naeravad mu portugali keelsete sõnade häälduste peale, isegi Tchau (head aega/tšau) peale mis on häälduselt sarnane eesti omaga. Ning samuti mu inglise aktsent pidavat väga teistsugune olema, hmmm.

No comments:

Post a Comment