Saturday, August 24, 2013

24.08

Hommik nagu hommik ikka. Kool nagu kool ikka, ainult et täna jagati mingeid talonge millega sai pausi ajal hotdogi laadse võileiba vms ja apelsinimahla. Noh jah mõlemad olid küllaltki okei'd. Pausi ajal otsis ka too õpetaja mind üles ja andis mulle pool kilo värskelt jahvatatud kohvi ja koffeiinikomme vms, ei saanud täpselt aru.
Koolis läks aeg täna kuidagi eriti kiiresti.

Peale kooli läksime Tulio ja klassivendadega mingisse mobiiliparandus kohta, kus öeldi et nemad ei paranda minu telefoni. Nojah. Siis edasi läksime kuskile parki, kus jõime Guaranat, ehk siis mingi ülihea karastusjook mis on natuke kõrgema kofeiinisisaldusega kui tavaline coca vms.

Koju, söök ja lebo, täna tundsin reaalselt et peaks magama aga lõpuks ikkagi ei maganud.

Kella 17 paiku tuli klassivend Pedro siia, ja siis ootasime pingviini(klassivend, keda kutsutakse pingviiniks), niikaua pelasime pinksi. Mingi poole paiku jõudis pingvinks ka siia ja läksime linna, tegelt rahavahetuspunkti ja siis subway'sse. Esimene kord seal ning nii palju kui ma kuulnud olen eesti hindadest, siis siin on need sutsu odavamad. Võtsin mingi italiano asja ja tegin mingi asja kokku, väga terav sai, aga hea oli.

Siis läks Tul koju et jalkatrenni minna vms ja me kolmekesi trippisime ringi, käisime seal samas pargis kus päeval ja nägime mingit kohalike sõpra, kes oli minust vaimustuses vist ja tahtis et ma räägiks eesti keeles.

Edasi liikusime kuskile kohta ja siis tagasi pargi kõrvalt jäätisekohvikusse vms, võtsin milkshake'i ja ise küsisin ja ainult 1 vea tegin ning see oli setud sõnalõpuga. Proud of myself.

Tiksusime seal veidi ja siis saatsime pedro ära bussi peale ja siis läksime ise koju. pinks tuli siia, ta on hea peretuttav/sõber ning siis on väga oodatud siia nagu ma aru olen saanud. Sõime veits ja vaatasime telksi ja kuulasime muusikat.

Ta läks mingi aeg ära ja siis tulin arvutisse.

Tegelt oli plaanis täna kirjutada erinevustest ja muudest huvitavatest faktidest mdia tähele pannud, aga silm on nii loojas juba et ehk homme või millalgi lähiajal.

ilusat laupäeva
Karl

No comments:

Post a Comment