Tuesday, July 16, 2013

PEREEE

jep , eile kirjutasin kuidas ma ei tea midagi ja ärevus sees et pere ei tea, jep just nii.


Täna käisin kinos klassivendade-õdedega ja siis saan sõnumi et mulle on pere. ja peale filmi ma lihtsalt värisesin üle keha nagu narkolaksu all viimane koletis ja olin ülimalt rõõmus ja ei suutnud seda uskuda ja no lihtsalt polnud sõnu.

Kunagi varem mainisin ma et on kuulujutud et mu pere võib elada vihmametsas kuid nii see tegelikult pole, sest mina hakkan elama umbes 500km Rio de Jainero'st loodes !!!!!

Linna nimi on Divinopolis, nimi mis ei taha üldse meelde jääda, elanike umbes 200k kanti ning sooja kliimaga ... vähemalt nii ütlesid host-vennad ja ilmateade :D

Perest veel muidu et isa, nimega Adoniram Amarildo, on 51 aastat vana ning müügimees/müüja, polegi aru saanud. Ema nimi on Cecilia, vanust on 47 aastat, ning ta on asedirektor koolis vms, pole ka täpselt aru saanud.

Kõige tähtsam osa, vennad, mul on kaks venda Victor (17), mängib kossu ja meeldib alternatiiv rokk? ja teine vend Tulio(16) mängib jalkat. Mõlemad vennad oskavad päris hästi inglise keelt mis on muljeltavaldav ning vanematega pole veel rääkinudki, kuid küll jõuab :p Mõlemal kutil whatsapp ja instagram niiet selle kaudu saab suhelda.

Pere elab korteris ning ma ei saanudki aru kas nad kolivad enne seda kui ma sinna lähen, sel ajal kui ma seal olen või alles kolisid sinna.. väike üllatus mullegi. Ning neil on kodus netiühendus ja wii ja midagi huvitavat kindlasti veel niiet väga tahaks juba kohale minna :p

Google Street View'ga linna kammides paistab päris naiss linn olevat ..


Hostema Cecilia ja Hostisa Amarildo

Vasakul peaks olema Tulio ja paremal Victor.

Tulio

ning see vist peaks olema see kortermaja kus nad praegu elavad, but not sure


Siinkohal kõik,
Karl

No comments:

Post a Comment