Wednesday, September 4, 2013

vihm vihm ja veelkord vihm.

täna hommikul tundsin et nina oli lahti, vau. koolis oli kinni, vau.
koolis istusin täna teises kohas, ja oli kohe rohkem tegemist kui lihtsalt olla. sain inglise keele õpetajalt samuti töövihiku ning nüüd täidan seda ja õpin vaikselt.

aga tundidest nii palju, et keemia töö sain kätte ja ma sain ÜHE PUNKTI !!!!!! ma olin jumala õnnelik, sest kohalikud said ka enamjaolt 1-2, mõni 3 punkti ja mõni rohkemgi, aga point on selles, et mina, kes on olnud siin ühiskonnas 3 nädalat, ei oska füüsikas kohaliku keele termineid ega valemeid, ning kes on aasta aega kravetsi käe all õppinud, sain teisel pool maailma 1 punkti kontrolltöös. samuti ei teadnud ma midagi sellest tööst. ma olen õnnelik, vist.
mata õpetaja tundis ka huvi kas ma tegin tööd või ei, aga kahjuks ma ei saanud talle rõõmu valmistada ja öelda et tegin, sest ma ju ei teinud seda kuna mulle ei antud seda, noh jah las ta olla, järgmise teen kindlasti. matas kirjutas õpetaja ülesanded tahvlile, ja ma tegin peast need ära ja siis kirjutasin vihikusse ka, et oleks märge.
ajaloo õpetaja käekirjast ei saa ma kottigi aru eriti, või sisi veerin ühte lõiku niikaua kuni tal vaja see lõik juba maha kustutada, praegu langetasin otsuse mitte kirjutada seal tunnis eriti, vaid kuulata. kui seda annab teha muidugi.
sotsioloogias pole kordagi käinud vist, või siis olen aga ei tea ja ei mäleta sellest midagi.

ja siis veel selline tähelepanek tänasest päevast, et  TÄNA SADAS VIHMA 2 TUNDI + 20 minutit !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Esimeselt pildilt saab siis ehk ka natuke aru sellest koolist, see on siis pm meie jaoks koridor. ja treppide juures on siis klassiuksed.
enda klassitrepilt tehtud.

taevas volpalju.

Ning koolist koju tulles filmisin oma teekonda koju, 4 minutit kes viitsib ja tahab ( seal kuulda natuke mu üritamist keelt rääkida vennaga, lol )
Video laadis üles 45 minutit, niiet you better watch it lol.

Õhtul käisime mingis kirkus kontsert-teenistusel, üli khuul oli isegi vahet pole et kottigi aru ei saanud jälle. (tegelt ühest lausest sain täielikult aru) aga seal oli sisi pms üks mees kes rääkis ja pidas seda teenistust. tegi nalja ja oli vaba ning muusika tuli seal kõlaritest ja siinsete kirkulaulude saateks oli bänd, kõik täislaks särgid värgid trummid ja bassid ja kitarrid ja muud naljad. seal pidavat kohal olema umbes 5000 inimest, ja sel oli tõesti PALJU inimesi. pilt kirkust ei taha arvutisse tulla niiet seda ei saa. käisime seal kiriku nö kohvikus söömas ka aga midgi erilist seal polnud. kindlasti pean ära mainima et ma läksin sinna pusaga, aga seal olles sain aru et mul võiks olla TALVEJOPE seljas, sest oi kurja kui külm oli.
tulime koju ja vaatasin esimese poolaja Atletico Minas Gerais(CAM)-FLA(mingi sao paulo meeskond) mängu, viimasel minutil lõi ronaldinho karistuslöögi umbes 22-25m pealt üle müüri latist sisse, ma olin vägaväga üllatunud. aga samuti olen väsinud, head ööd

Karl

PARANDAN, VIHMA SADAS TERVE PÄEV !!!!!!
ja mulle meeldib kuidas nad väga ilmekalt räägivad, võrratu.

5 comments:

  1. kas mulle tundus, et te rääkisite Eestist koduteel?ja kool nii lähedal!! nonii, sinu bogi lugemisel on õpetajad vist aru saanud, et peavad sind rohkem tööle panema lol. Igatahes päris lahe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaa, vend küsis kas eestis sajab vihma vms :D ning kool on tõesti lähedal hahaha. aga õpetajad ei punni mind ja teisi eriti üldse, minult küsitakse üldiselt kas ma tahan ikka teha asju jne.

      Delete
    2. mõned päevad tagasi sadas lausa rahet koos vihmaga. peaks mõne vihmasaju linti võtma :)))

      Delete
  2. päris lahe kuigi operaatori tööd peaksid veel harjutama :) Puudu oli vaid mikker! Ootan põnevusega järgmist repordaaži koos mikkri ja rohke jutuga! laadimiseks siis võta rohkelt aega, ahahahaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, jaa ma hoidsin telefoni enda ees käes ja ei olnud kõige stabiilsem tõesti :D

      Delete