Sunday, September 29, 2013

Ootamatu nädalavahetus



Reede.

Koolist koju tulles ja lõunat süües, sain teada et me lähme nädalavahetuseks vanavanemate juurde. Noorem vend pidi mulle ütlema aga ilmselgelt ta seda ei teinud. Tol hetkel olin ma päris kuri, et ma sain umbes 5h varem teada et me lähme mitmeks päevaks kuskile, nagu kiusu pärast. Jah ma olen siiamaani pettunud veidi aga jah las ta olla. Igatahes peale sööki läksin kooli, seal filmisime ühe osa filmist jälle. Nalja sai. Siis läksime järgmisesse kohta, aga enne seda käisime jäätisekohvikust läbi ning ma tellisin ise endale milk shake'i, seda filmiti ka aga jah, nalja sai nagu ma ütlesin. Peale seda läksin koju ja pakkisin asjad kokku. Ja panime teele. Teepeal kuulasin muusikat ja lõi kerge koduigatsuse välja. Siin mainin ära, et kihutamine siin riigis on tavaline, nt sõitsime pimedas, 40 alas 120-130km/h ja keegi ei teinud teist nägugi, väga haige.
Kui kohale jõudsime, siis me läksime kuskile kohalike sõpradega, aga kuhu ma ei mäleta. Väga võimalik et sõitsime lihtsalt linnas ringi autoga. Üks pluss mis oli, oli see, et kohalikud kuulasid muusikat mis 100% minu muusikamaitsega sobis.
Sealsed kohalikud olid hoopis erinevad kui siin, mu linnas. Naersid terve aeg ja naljakalt haha. Siis mingi hetk läksime vanematega linna peale tiirutama. Ja siis umbes poole 1 paiku magama ära.

Laupäev.

Ärkasime varem. Sõime hommikust ja siis käisime kuskil jälle. Tulime koju ja ei teinud midagi, istusime netis ja pelasime lolliks telefonides. Siis läksime isa ja vennaga autoparklasse/müügikohta, kus seisi Camaro SS ja Ford F100. Istusin sees ka. Camaro maksis 30000 kohalikku jaa Ford 50000 kohalikku(16667eur), Fordi tahaks endalegi.
SS

Rallitriipu ka



Mingi hetk läksime sõitsime ema ja vennaga suhkru/suhkruroo vabrikusse vms. Enne seda oli siuke väikelennukite lennuväli seal. Tegelikult ainult lennurada ja siis 2 postikest mis peatavad autode liikluse selleks ajaks kui lennuk teed ületab. Aaaga jah need ei olid maha jäetud ja mitte väga heas korras. Kõrval parklas oli 2 vana lennukit ka katte all ja kõrval 1 poolik lennuk.
Leia tükike euroopat.


Silt lennuraja kõrval.


vaade suhkrutehase väravatest.

Eelnev pilt on näide selle riigi rekkatest. Kõik on topelt-haagisega.


Peale seda seiklust läksime koju tagasi, rängalt palav oli. Pakun et 30 kraadi ringis. Siis kella 3 paiku tulid kohalikud järgi meile ja läksime acai'd sööma. Peale seda tiirutasime linnas ringi veel ja siis koju, vahetasime riided ja läksime kohalikega jalkat mängima. Peale jalkat koju, kiire pesu ja siis sööma. Peale sööki läksime mingi tüdruku sünnipäevapeole. Kõige lamedam pidu kus kinud olen. Kõik olid omaette ja muusika oli mingi pullikaka ja väga imelik. Lootsin paremat.

Pühapäev.

Ärkasin kell 10, kurk kergelt valus puhurist ja selg samuti. Pean ära mainima et kõik voodid/madratsid on siin kas sigakõvad või rängalt pehmed, keskmist nagu mulle meeldiks pole. Kahju.
Sõime ja siis panime asjad kokku ja läksime tiirutasime jälle veidi linnapeal. Tulime tagasi, vihma sadas ja oli rõve ilm. Istusime jälle ja nolasime. Ja mingi hetk läksime sööma. Sõime mingis kiriku asutuses või siis sööklas, pole kindel. Igatahes 10reaali näkku(3.28eur) ja söö palju tahad. Pakuti riisi, mingi paksemat sorti kaste, pasta, kartulisalati moodi asi, liha. Siis tulid kohalikud ka sinna ja jälle naersime. Oli tore jälle. (peab ära mainima et kohalike huumor on lapsik ja üldiselt naeran ma selle peale kui lapsik see on kui nalja enda peale, aga oleneb). Sadas vihma ja läksime koju. Ning siis pakkisime viimased asjad ja kodupoole sõit. Teepeal kuulasin jälle muusikat ja natuke lõi igasust välja.

Koju jõudes tegin toa korda ja olin ns. 

Lagoa da Prata kirik ka.

Head ööd
Karl

1 comment:

  1. tundub, et oli tore nädalavahetus :) Mis seal suhkruroo vabrikus tegite?

    ReplyDelete