Saturday, September 14, 2013

lambi lammas

Ärkasin 9 paiku, ja kohe kui sööma läksin leppisime kokku Paula'ga et kui söödud saan teeme skaipi, üle kuu aja polnud näinud teda ja väga naljakas ja diip ja rõõmus vestlus oli. Sain saksa keeles ta õele ka midagi seletatud haha.
Ja siis ükshetk 5 minutit enne minekut öeldi et lähme kuskile laadale vms. Läksime teise linnaossa, i guess. Seal oli ühel tänaval umbes 100-200 vb 300m ulatuses putkasid püsti kus müüd igasugu süüa ja muid asju, nt kanu ja hane.
Ostsime mingi puuvilja mida kodus proovisin pärast ja samuti mingit suhkruroost pressitud vedelik, liiga magus minu jaoks.

Päeval sõime ja siis ema küsis äkki et mis puuviljad meil on Eestis, hakkasin ette laduma ja siis ükshetk ei tulnud enam sõnad meelde. norm elu. 
Peale seda läksid kõik "siestat" pidama ehk eesti keeles magama, ja siis leidsin ennast arvutist, sest und mul polnud.

Õhtu poole mingi hetk läksime klassivenna Joao juurde, kellel oli vanemate 21 pulmaaastapäeva tähistamine perega vms, igatahes võeti meid Tulio'ga vastu ja rääkisime ja tegime pilti jms. Ükshetk läksime siis korterisse, sest pidu oli nö katusel mis oli ehitatud välja nagu peo veetmis kohaks vms, üli khuul. Korteris hakkasid noored inimesed laulma ja ma lihtsalt kuulasin ja naersin oma ette. Aaa, ja kuna mul oli Brasiilia polo seljas, sisi ütles Joao kohe alguses, et "You are brazilian now" haha, sobib. Ja siis sooviti et ma ütleks midagi eesti keeles ka, ütlesin "Öötöö on huvitav töö" ja "Ma armastan Brasiiliat".

Tulime koju ja magama ära. Homme peaksime minema kell 7 hommikul Sao Tiago'sse, kus on küpsisefestival vms. Igatahes ootan. 


sees pipar

banaaaaanid







järjekordne pilvekas, ale ilus !!!!
Jou Karl

1 comment:

  1. Sa oled väga "norm" kutt, aga sa võiksid natuke oma sõnavara muuta. Ma olen su üsna tihedane blogi lugeja, sellepärast, et su kogemus väga huvitab mind, aga kui ma pidevalt loen neid slänge "norm pidu", "lambi lammas" vms, jätab see sust väga ebaadekvaatse mulje. Kuigi ma ise tean, et sa oled väga tore inimene, võib su kõnepruuk kedagi teist petta ja tema arvamust su suhtes muuta :).

    ReplyDelete