Wednesday, September 11, 2013

"Kuidas mul läheb ?!"

Kuidas mul läheb? mul läheb hästi, tänan küsimast. Palun ära seda enam küsi mu käest umbes järgneva 10 kuu jooksul kordagi, aitäh sulle. Okei, võibolla jõuludel ja uuel aastal võid küsida, kuid eriti ei soovita, kunagi ei või teda mis ma sellest järeldada võin. Või kui sind väga huvitab kuidas mul antud hetkel läheb, siis palun mõtle midagi originaalsemat välja kui "kuidas sul läheb?".
Miks ma sellest kirjutan ? sp et meil oli oma yfu lennu fb grupis teema selle kohta. Ning kuna mult on viimastel päevadel mitu korda küsitud seda, siis vastan ka siia et te kõik kellel see küsimus keelel on saaksite teada. Aitäh et kuulasite mu kurjema osa ära.
Kokkuvõtteks, Ole originaalsem !!!!!!!! Ja ma ei püüdnud teid ära peletada, vaid lihtsalt andsin väikse tip'i kuidas olla edukam. Muidugi küsige mult küsimusi, täiega tahan teid aidata ja teile vastata, ausalt, No Sarcasm over here ;))

Nüüd asume päeva juurde.

Hommikut ei mäleta väga, ilmselt ei olnud midagi erilist siis või oli midagi mida mäletada ei taha, võta näpust.
Koolist sain endale kõik õpikud peale 1 kuud niisama lebo laskmist, ei oleks arvanud et neil nii palju õpikuid on, sest keegi neid kaasa ei tassi ju haha.

Peale kooli käisin apteegis. Küsisin eile perelt kas neil plaasterid on, sest putsad hõõrusid veits lõhki jala. Ja nad tegid pikka nägu selle peale kui sõnastikust neile sõna Plaaster vastandit näitasin. Tuleb välja et plaastreid kutsutakse siin ühe firma nime järgi, sest ta pidavat kõige kuulsam plaastrite tegija olema, norm elu.

Kodus oli eriti lambi täna, plaasterdasin jalgu to the max ja rääkisin emaga 3h skaibis ja siis tuli vend koju ja sõime ja olime niisama. Mingi kell skaipisin veel oma klassiõdede-vendadega enne trenni veits. Avely pani päris hea pisara maha haha, naljanumber mul. Õppisin keelt ka vähe, nüüd peaks teoorias oskama lihtmineviku ka aga no eks näis mis välja tuleb.

Trenn oli ka suht lambi või noh jah. Tegime soojaks ja siis algas treeningmäng meie meeskond aasta v 2 nooremate vastu. Sain ka korra platsile tipuründaja rolli. Kahjuks ei suutnud midagi huvitavat korda saata kuigi võimalusi oli umbes 3-5. Järgmine kord lükkan selle kolli ka ära, belive me. Treener tegi veits nalja ka ja jube sõbralik ja hea kutt on. Trennis on üks nö tõlk ka olemas niiet kõik ok haha, kuigi ta inglise keel on üle kivide ja kändude aga hakkama saab üllatavalt hästi.

Kodus sõime victori tehtud pitsat. Ja huvitav fakt on see, et siin müüakse sidrunimaitselist vett mis on kergelt gaseeritud. Nimeks on H2OH! ehk midagi veega, aga maitseb täpselt nagu meie Kelluke, ainult vähema gaasiga.

Naljakas on veel see, et kui midagi öelda tahan, siis lause mõtlen välja inglise keeles, sest nii on mõtekam + ma koguaeg õppinud inglise keelest portugali keelde, vot sulle nalja.

Magama ära, eks näis mis homne toob.

Karl


Täna oli 9/11 ka, elagu usa.

1 comment:

  1. Kuidas läheb? :) hahahaaaa......relax, just kidding! :) et siis jalgpall... eesti-ungari oli küll täiesti masendav. Õpi, õpi, õpi ja tee trenni, Eestisse on häid pallureid vaja!

    ReplyDelete