Friday, September 20, 2013

shootin

koolis tekkis viimase tunni ajal juba siuke vestluse moodi asi, portugali keeles, umbes 5 sõna oli inglise keelt, uhke enda üle.

Kodus ns magasin silmad lahti ja kulutasin aega. Mingi aeg tuli tulio ja ema koju ja rääkisid midagi tulistasmisest ma olin et haha norm, ei saanud eriti aru ka.
Siis läksime jalkat lähedal oleva spordikompleksi kõige libedamale sisejalkaväljakule koos klassivendade ja muude inimestega. endal mäng väga ei läinud, sest jah... tossuga pole mõtet seal mängida, ma usun et uisuga ka rohkem pidavust. Igatahes siis tulime korraks koju, jätsime klassivendadega hüvasti.

Kodus võttis tulio victori tüdruku telefoni ja vaatas videot, seal oli pms kuidas viidi tüdruk poest kiirabiautosse. küsisin mis juhtus. sain teada et see mis enne mulle päeval öeldi tulistamise kohta, tähendas seda. Et kooli lähedal olevas poes lasti ühele tüdrukule 3 kuuli näkku. mu keha oli shokis, ma ise olin ka shokis, see kõik juhtus umbes 700m kodust eemal, ma lihtsalt ei oska seletada seda tunnet. ma vist pole elu sees rohkem kartnud kui tol hetkel. 
Kusjuures, kui Kaisaga lendasime brasiiliasse, siis rääkisime ka lennukis inimeludest ja brasiiliast, ei olnud väga positiivne jutuajamine, nüüd sain kinnitust. Relvad on kurjast.

Igatahes siis läksime kooli jalkat mängima, seal ka natuke sain mängida, läks paremini, pidavus oli parem ja mäng sujus ka paremini.

Nüüd õhtul, nägin et üks kohalik jagas fb's ajalehe artiklit tollest tulistamisest. 35 aastane mees lasi oma 18aastast ex-tüdruksõpra, väga ränk. siiamaani kardan. jube, kohutav.


Homme on siis see päev kui teen eestipärast toitu perele, aga sellest homme.

Karl

fanfact! natuke nalja kah siia, kui  midagi saab otsa v lõppeb, sisi öeldakse "kaboom".

4 comments:

  1. Loodetavalt selline tulistamine ei ole igapäevane ja tavapärane sündmus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. siin linnas vist mitte, aga suurlinnades nt Rio ja Sao Paulo on vägagi tavaline ning politsei ei tee midagi kui tegemist on nö gängsteritega või siis favelas toimunud tulistamisega nagu meile rääkis üks vabatahtlik

      Delete
  2. Tulistamine on muidugi täiega karm! Praegu muud ei kuulegi kui jälle keegi kuskil kõmmutab..... Kuidas muidu linnapilt, jõugu ja gängi värki on märgata? Kas sind linnaosadest kuhu ei soovitata minna ka teavitatud on ja üksi linna jalutama lubatakse?
    No, keel paistab suhu tulevat :-) Viska siis mõni lõik portugali keeles kah, kohalikel kergem lugeda hahahaaaa

    ReplyDelete
  3. siin ei ole vist seda jõugu/gängi teemat väga, ja see teema pidavat rohkem aktuaalne olema osariigi pealinnades/suurtes linnades. ma pole küsinud otseselt kas ma üksi välja võin minna, aga kui ma olen küsinud kas ma võin minna sinna või sinna siis tuleb üldiselt keegi alati kaasa, niiet järeldan et üksinda mind ei lubata kuskile.
    see kohalike teema mulle üldse ei meeldi, ma ei saa ennast üldse nii väljendada nagu ma tahaks.

    ReplyDelete