Monday, September 23, 2013

first thunderstorm

Tänase päeva võib lugeda sinna alla, kus hakkab esile tulema esimesi märke kultuurishokist. Pidev väsimus, Eesti ülistamine(?), üksilduse tundmine ning muu taoline. Kuid samas ma ei igatse väga rängalt Eestit, vaid just pigem neid pisiasju mis Eestis olid aga siin ei ole.

Kool oli nagu kool ikka, esimesed 3 tundi oli väga lamp tuju, emotsioonitu ja pigem kurva poolne, don't know why. Hommikul pean märkima et oli umbes 25 kraadi, kell 7.30 hommikul !!!!!!!!!!!
Koolis sai geograafia õpetaja teadma et ma natuke räägin ja saan aru portugali keelest ja kukkus küsimusi küsima geograafia, toidu ja mingi asja kohta veel.
Samuti küsiti esimene väga imelik küsimus, aga sellest hiljem.

Kodus magasin jälle, nagu alguses mainitud, pidev väsimus. Aga üle tunni magada ei saanud, sest kui üles tõusin märkasin et väljas on 35!!!!!! kraadi. pole sõnu, reaalselt kui kätt tõstad tunne kuidas kehamahlad liiguvad juba.

Päeval käis siin üks dude mingist vahetusteemast, nimelt mu noorem vend tahab minna high schooli usasse, ning see dude käis rääkimas perele selelst asjast täpsemalt jms. Väga hästi rääkis inglise keelt ning lubas mõnipäev välja minna ja linna näidata, jään ootama. Aga kuna vend ei oska inglise keelt eriti ja tal seda vaja, siis mul kästi rääkida pooleks inglise ja portugali keelega, eks näis seda nalja.
Pärast kui ma ükskõik mida vennalt küsisin portugali keeles seletas isa et ainult inglise keeles... u wish.

Igatahes läksime jalkatrenni vennaga, üle nädala aja. Väga ootasin. Jõudsime kohale panime kähku putsad jalga ja läksime väljakule teiste juurde. Siis treener seletas midagi millest ma aru ei saanud eriti  ja hakkasime mängima. Mängisime mingi 10 minutit ja sisi hakaks sadama. Alguses tibutas ja üsna ruttu tuli äiksevihm peale. Reaalselt paukus ja müristas nagu ikka õigele äiksetormile kohane. Mängisime mingi 10-20 minutti vihmas ja siis katkestati, sest välk hakkas väga lähedale lööma ja oli ohtlik jätkata. Läksime siis riietusruumi kus paugutas edasi jms. Ja siis ühel hetkel lõi siukse kõmaka maha, et üks treeneritest (ma pakun et ta füso vms) hüppas õhku ja mina samuti võpatasin ja siis see treener haaras minust kinni ja kõik naersid meie üle. hahaha naljakas oli :D

Tulime koju, teepeal välgutas  taevast koguaeg valgeks. Kui koju jõudsime võtsin kohe kaamera ja lootsin saada välku pildile. JA SAIN. SAIN KÕIGE KÕIGE PAREMA PILDI SO FAR.

Igatahes, esimene thunderstorm ja mulle meeldis, want some more.


Igatahes, nüüd natuke küsimusi ka mida küsitud on jms.

Pidevad küsimused pea üle päeva on :
  • Kas sul on tüdruk? 
  • Mis ilm Eestis suvel/talvel on?
Ja on küsitud ka selliseid asju :
  • Kas te peseta Eestis iga päev ?
  • Kas Eesti asub Austraalias/USA's/Aasias ?
  • Mis keelt te räägite ?
  • Kas sulle meeldivad poisid või tüdrukud?(!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?)

Samuti üks asi millest veel rääkima peab on draamad. Ise ei ole neid kohanud veel väga palju aga need mida olen, on väga naljakad. Saan omaette mõtetes naerda päris korralikult.

Samuti peab lähiajal tegema uue postituse tähelepanekute teemal, neid on korralikult meelde tulnud ja mõnest räägiks pikemaltki.

Karl

2 comments: