Wednesday, September 18, 2013

Oh, tere blogger, sina ka siin...

... ehk siis mõtlesin et oleks vist aeg natuke rääkida tegemistest.

Kunagi eelmisel Pühapäeval, 15.09 käisime 1.5h autosõidu kaugusel Sao Tiago linnas, kus toimus küpsisefestival. Rahvast oli megalt ja sõiduvahendeid lähitänavatel veel rohkem.
Seal on selline huvitav süsteem et sa võid festivali alal süüa niipalju küpsiseid kui tahad, aga kui tahad kaasa võtta pead ostma, vot sulle nalja. Ma ise ei söönud seal väga küpsiseid, sest oli vägaväga palav ja rahvast oli rohkem kui palju ning ma pole eriline trügija tüüpi ka niiet las nad söövad neid küpsiseid. Aga need mida ma proovisin olid head.









Kodus vist sõime ja siis jäid kõik magama ja nii kuni hommikuni välja.

Esmasmpäev.

Koolist ei mäleta eriti midagi. Kodus ka midagi eriti ei teinud, pms ootasin õhtust jalkat aga tund enne trenni sain teada et see jääb ka ära, peale seda kadus igasugune tuju ja läksin oma tuppa magama pms.
Aaa õhtul rääkisin perega amaznase asjast ka, neile sobis ja oldi nõus niiet nüüd vaja YFUsse teatada ja siis ootama jääda. Can't wait.

Teisipäev.

Koolis ütlesin esimese lause portugali keeles, mis hõlmas tunniteemat. Kõik oli grammatiliselt õige ja kõik olid vist üllatunud. Ise olin ka suht rõõmus.

Kodus rääkisin emaga veits pakisaatmis juttu ja siis otsisin retsepte mida nv'l neile süüa teen nüüd vms.

Terve päev sadas vihma ja oli siuke väga mõnus ilm. Õhtul isegi müristas ja andis tormitunde. Istusin vaikselt oma toas ja siis näen kuidas aknast midagi sähvatab, automaatselt kaamera välja ja läksin sinan tahatuppa istuma ja ootama välku. Istusin 30 minti vähemalt ja ei liigutanud üldse. Tulemus väike udune pilt koos välguga.


Kolmapäev.

Kool nagu kool ikka. Sain teada, et Jaanuaris tuleb Calvin Harris siia, vaatab ehk lähen ka vms.

Pärastlõunal kirjutasin retseptid üles ja tõlkisin koostisosad ja magasin jälle.
Õhtul pidi olema jalka, aga kuna täna pidi olema ka koss sest eelmine nädal polnud ning mul jalka pidi olema sees ning mul pole siseputsasid, siis mõtlesin et savi lähen kossu. Okei, läksime vennaga kooli teisi ootama,  aaaaand guess what. ootasime 30 minutit ja ei midagi. tulime sama targalt koju kui läksime, ainult et nüüd ma küsisin talt ka oma väikse salaplaani kohta ning ta lubas emaga rääkida, hoidke pöidlad pihus. Koju jõudes läksime tegime väikse tiiru siin lähedal. Tegin pilte kah, aga kuna nett no ikka korralikult uugab, siis ei saa midagi üles laadida.

Karl

Funfact! Siin loetakse kütuse kulu nii, et mitu km saab 1 liitriga sõita, mite mitu liitrit kulub sajale.


Üldiselt ei ole enam midagi huvitavat kirjutada. Sest igapäev on päevad samasugused. Pärastlõunal käivad kohalikud kas tööl, tehnikumis või lihtsalt magavad/õpivad, ning mina üldiselt olen ka kodus. Vaatan plaan on ratas siia saada kuidagi ja siis ehk muutub midagi huvitavamaks.

No comments:

Post a Comment