Tuesday, September 3, 2013

officially haige jou part2

sai väheke sisukam postitus, sorri. igav hakkas.



hommikul nina nii umbes et aafrikas pole vetsupotid ka nii umbe lastud. igatahes ärkasin rängalt hiljem, 6.40 ja ma pole vist siiamaani veel nii kiiresti söönud, riide pannud, peltas toimetanud ja kooli läinud, kui täna. koolis oli väga jube ja halb olla AGA natuke parem kui eile !!! kehalises mõtlesin et võtan lebolt alustasin pinksiga, lõpetasin võrguga, oh jah lebolt ei saa ikka. ja siis pausil tuli mu juurde portugali keele õpetaja praktikant vms, olevat elanud 15 aastat kanadas ja oskas hästi inglise keelt. väga hästi. ja küsis miks ma nii vaikne olen, vastasin et sp et ma ei saa aru millestki. ja siis ta pani reaalselt lause maha mille peale ma oleks kukerpalle hakanud tegema, "So we can talk shit about these morans" hahahahahahahah oi kurja kuis ma naersin endamisi :D ja siis järgmine lause oli umbes et i'm joking aga ikkagi see oli naljakas :D Ja siis ta küsis veel et kust ma pärit olen , NING TA TEADIS EESTIT !! vähemalt väitis et teadis. ja siis küsis mis ma siin linnas teen, miks ma selel valisin, ma ütlesin et ma valisin brasiilia. Ja jrgmine küsimus oli et "and they put you here?" jälle naersin, sest see kõlas naljakalt ja sellele küsimusele järgnes vist mingi soojuse teemaline lause vms, eimäleta rohkem.
Samuti oli täna füüsikas töö, sain kätte ja hkkasin lugema, ning sain isegi midagi natuke aru ilma tõlkimata, ja siis lahendasin midagi, aga neil on see naljakas et töö taga on kõik valemid kirjas nieit lebokeiss, aga neil on need tähistused teised mis on natuke raskem, aga see selleks. Töö oli isegi kohalike jaoks raske, vend ütles et väga raske ja teemaks oli soojuse eraldumine vms, igatahes see kus sa leiad t2-t1 ja siis saad selle t keskmise ja siis teed edasi veits.

Kodus tegin teed ja sõime usual thing, ja siis tuli remondimehed ja skaipisin emaga ja pelasin samal ajal tower defence'i hahaha. sis kunagi hakkasin keelt õppima ja muid kasulike toimetusi tegema. ingveri teed tegin jälle ja lasin praline'sid sisse natuke. siis mingi hetk tuli vend koju ja tegime võikse ja sõime, siis tuli mingi aeg ülejäänud rahvas koju ja tegime veelkord süüa, seekord burxe. jaa kun tulio magas vahepeal, siis ta tuli laua taha siukse näoga nagu reaalselt vend nägi väga naljakas välja, ja siis tuli mulle meelde kuidas aastaalguse laagris üks vabatahtlik ütles ühele saksa poisile, "you look like shit, you should get some sleep" ja ma purskasin naerma nagu viimane irvakil hobune. ja siis veel seda, et siin brasiilias on ketšup cachup ja selel p eale naersin veel omajagu. väga naljakas õhtusöömine oli. ja täna üldse olen väga vähe inglise keeles rääkinud kodus, hea meel selle üle.

nüüd magama ära jou.

Karl

No comments:

Post a Comment