Thursday, September 5, 2013

tööööööö

Täna sain koolis järgi teha mata kontrolltööd mida ma teistega koos teha ei saanud. Läksin raamatukokku tegema aega läks umbes 20 minutit et tõlkida paar sõna ja arvutada 4 ülesannet. kokku oli 6 ülesannet aga kuna mul polnud sõanstikus neid sõnu mis olid nö "key word"'id siis jätsin need sinnapaika. läksin klassi, andsin töö ära ja ütlesin oma hädises keeles et ma ei saanud aru neist kahest ülesandest. ja ta sai aru ning vist ütlesin isegi korrektselt. pöörasin selja ja järgmine hetk kuulen "suurepärane". sain 10t punktist 8. kõik olid üllatunud ja õnnitlesid. sain vennast pool punkti rohkem ka. niiet olin õnnelik. edasine oli suht lambi.

kehaline oli ka, mängisime võrku ja siis oli 2 geo'd ka neis jutustasin nii palju kui jutustada oli. ning keemia oli ka, seal lugesin kõik sõnad mis ma esimesest päevast peale olen kirjutanud vihikusse ja enam-vähem kõigile teadsin vastet, mõni oli kirjaveaga kirjutatud aga ma ära ei parandanud, kunagi tulevikus hea lugeda ja naerda  haha.

kodus lõuna ja siis lebos.

Õhtu poole käisime kossu mängimas, ja võtsin kooli kaamera kaasa, aga koolist kirjutan rohkem vb nädalavahetusel või millalgi kui rohkem aega on. Koss oli täna eriti lühike, aga suht naljakas. Aasta lõpuks on eesmärk dunkida, sest siin väga lähedal sellele haha.

Peale kossu tulime koju ja siis sõime ja muu taoline tegevus. Aga enne seda, tulime siis söögituppa vms ja nägime vanema venna tuba, see oli valmis ja see on ilus.(meil remont/sissekolimine pooleli) Ning sain jälle naerda selle üle, et noorem vend ei söö enamus rohelisi asju, pean silmas köögivilju ja MUNE. naljakas ja sinepit ka mitte, but he's cool hahaha.

head ööd
karl

ps! hommikuti on külm juba, vaikselt harjun kliimaga.
ps2! samuti harjun juba vaikselt kommetega, kuid mõni asi siiamaani väga imelik v naljakas.
ps3! keel areneb ja saan kodus enam-vähem suheldud lihtsamate asjadega, raskematega kasutan inglise keelt.

No comments:

Post a Comment