Sunday, October 6, 2013

nv

Postitused ei tule enam eriti tihti, sest pea iga päev peale kooli pole mul eriti midagi teha kui keelt õppida. Aga lõpmatuseni keelt õppida ka ei suuda. Samuti on enamus asjad on nii tavaliseks saanud et ei viitsi iga kord üle korrutada. Siinne elu on väga erinev minu omas Eestis ning ma tunnen et mul on kinda raske sellega harjuda mis siin on. Samas ei oska ma öelda kas asi on minus või kohalikes. Aga loodame parimat.

Neljapäev.

Koolis ei olnud eriti midagi, kui ainult see, et ma pean nüüd oma võistkonda esindama vabavisetes, sest ma sain aru et mult küsiti kas ma tahan kossu mängida kooli eest, aga vist mitte. Niiet vabavisked ning 0 punti karanteeritud. Pärast küsiti kas ma Eestis ei tegelenudki kossuga, ilmselt sp arvati et ma nii pikk olen, aga jah, ei tegelenud vastuse peale tehti imestunud nägu ja öeldi et harjuta. Võistlus on teisip v kolmap ...

Õhtul läksime vennaga kossu mängima kooli (sel hetkel ei teadnud ma vabavisetest ja üldse mida ma tegema pean võistkonna eest). Nalja sai jälle, ning sain ka põrandalappi mängida sest põrand oli libe ja libisesin oma higise kehaga mingi 5-8m seal põrandal, naljakas.


Reede.

Koolis olid esimesed koolisisese saalijalka võistluse mängud. Meie tiim ka mängis, ise istusin varus ning särgid ei jõudnud ka valmis, pettumus. Mängu võitsime 4-2, kuigi alguses jäime 0-2 kaotusseisu.
Võrgu mäng pidi ka olema aga lükati teisipäevaks, ei tea miks.
Trenni polnud, koolis ka jalkat polnud, lamp.

Mingid sugulased tulid meile jälle. Ühe nimi oli Zita, hääldades kõlas Sita, tehke järeldused.
Õhtul mõtlesin, et mis juhtuks kui keegi mu hostpere lähedastest sureks, täiesti lampi.


Laupäev.

Laupäev algas sellega, et öösel ärkasin pidevalt üles ning 4.30 ärkasin karjumise peale üles aga magasin edasi. Kui üles tõusin sain teada, et hostpere lähedane oligi surnud öösel ning lärm oli nutmine. kokkusattumus missugune.

Päeval läksime vendadega ühe kooliõde juurde. Jalutasime ja jalutasime, iga tänavaga muutus pilt aina koledamaks. Kui kohale jõudsime siis oli see maja igatahes vägaväga ilus, kohe oli tunda jõukuse taset ning seda kuidas asjade/esemete asemel rahatähed olid haha.
Siin on väga tavaline omada "aeda" mis on kivimüür ja oma -3m kõrge, mille otsas on klaasitükid ning elektrikarjus. Varaste jaoks, ning ma eeldan et kivisein on sellepärast et mustus ja sodi/praht ja halvad inimesed ei näeks mis seespool on.
Igatahes seal sõime ja siis nad rääkisid ja ma üritasin aru saada, sain ka asjadest aru, kuid siis tüdinesin ja leidsin Logo Quiz'i.

Peale külaskäiku läksime noorema vennaga acai'd sööma, võtsin banaani, küpsiste ja kondentspiimaga. Hea oli. Siis läksime kaubanduskeskusesse kus vanem vend oma tüdrukuga sõid ja kõik.

Pühapäev.

Söök ja logelemine on vist märksõnad. Pere maitses kamatahvlit ja kalevi kommikarpe mis tõin. Kamatahvli kohta küsiti kas see on kohviga. Meeldis.

Samuti kutsuti skateparki, kuid nagu juba tavaks saanud siis ei läinud, sest kutsuja ei saanud äkitselt minna.
Umbes 3 kutsumis korrast 2 korda öeldakse 1-2 tundi varem et ei saa minna. Väga-väga frustreeriv minu arust.

Õhtu poole läksime vennaga 100m üles kodutänavat mööda ning kohalik mingi kontsert v asi.
Kohale jõudes sai asi kohe läbi ja siis läskime võtsime, või noh mina võtsin jäätisekokteili chocomenta-pistaatsia jäätisega ning jalutasime koju. Rääkisime yfust ja hispaania-portugali keelest. Tulime koju ja siis ootasime natuke, ma püüdsin Google Earth'ist Rio favelasid otsida, miks mdea!?! aga siis läksime pitsa sööma. Siin süüakse pitsat nii et väga tihti tellitakse pool ühte maitset ja pool teist. Samuti majonees ja ketšup(siin öeldakse ka cachup, mis teeb mulle rohkemgi kui nalja) on siin samasugustes pakendites nagu Eestis mäkist ostes on, ning seda pannakse peale. 

Karl

Funfact v stupidfact aga see läks meelest ära, ups.


1 comment:

  1. nonii-noniiiii, et siis logeleme, sööme ja ruineerume :) krt see on muidugi kah vajalik ja mõnus aga nii võib ju laisaks ja paksuks minna hahahaaaa....

    ReplyDelete