Monday, October 21, 2013

Miks Miks Miks?

Täna sattusin BH'st(Belo Horizonte) tagasi sõites mõtlema, et mis kuradi pärast ma siia ronisin ikka. Jah, ma tean et sa hakkad mulle homme peale selle lugemist fb's lugema ette miks ja milleks, ära tee seda, sa oled küllalt seda teinud juba, mamps Las ma nüüd ise ka saan aru sellest.
Mina täiesti lambikas poiss tulin täiesti lambise mõttega täiesti 1459% erinevasse riiki. Miks just mina sain osaliseks sellest kogemusest, miks mitte mõni teine.
 Ma ei oska selle riigi keelt. Ma ei tea kombeid. Ma ei tea isegi elustiili. Ma isegi ei tea kes president on.(Olen kuulnud aga see nimi on liiga raske haha) Siin on kõik teisiti. Siin on iga päev minusuguse eestlase jaoks meeletult palav. Mu jõulud ja uusaasta on umbes 60% tõenäolsusega kuni 60 kraadi soojem kui muidu Eestis. Siin isegi süüakse teistmoodi asju. Siin on isegi teised auto mudelid. Isegi jalatsite suurused on teises süsteemis, rääkimata riiete omadest. Rahatähed on imeliku suurusega.(2-ne on suurem kui 10-ne). Mitte kui keegi ei saa minust aru, sest ma olen ju võõras, ma olen õppinud teiste kommete järgi ja ma räägin teist keelt. Mul on euroopalik maailmavaade ning kohalikud ei saa ju aru sellest. Ma arvan et ma valisin eneseteadmata väga ilusa riigi, kuid samas riigi mille riigikeel on ilge mindfuck. Ja ma ei valeta, see on mindfuck.
Kuid üks asi millega ma sigarahul olen, on see, et iga päev, vahet pole mis ilm on, avaneb mulle kohutavalt ilus vaatepilt korteri sellest toast millele ma nime ei oska anda, selle toa aknast imeline vaade künkale. Kui ma vahest harva sõidan BH'sse, siis alati avaneb lummav vaatepilt loodusele, maastikule ning linnale. Ilus horisont tõlkes. Ning see on 100% täppi pandud. Alles peale tänast sain ma aru kui mägised on selle piirkonna linnad kus ma elan, ma ei ole kursis teiste piirkondadega. Me sõitsime ühest linna otsas olevast mäe otsast teise 45 minutit. Mõlema mäe otsas avanes meeletult ilus vaade. Ühest ilusam kui teisest. Aitab nüüd jutus natukeseks.



Räägin natuke laupäevast ka. 

Algas jälle kuni pärastlõunani ühe logelemisega. Millalgi päeva keskel käisime mingi sugulase juures emaga. Sõime kohalike pao de queijo't ning jõime kohvi. Püüdsin aru saada millest nad räägivad ja natuke sain kah. Ning siis mingi hetk tuli isa ja ütles et mine pesema me lähme kuskile. Küsimuse "kuhu?" peale vastas "ei tea". Läksin tegin nagu öeldi. Kui valmis sain oli see nö mängutuba vnoh üks tuba oli ära koristatud. Kõik tundus kahtlane. Ning jah oligi, suurest toast hüppasid välja tuttavad näod ning tegemist oli üllatuspeoga. Sõime, jõime, mängisime, naersime ka mingil määral. Paar sõna vist ütlesin ka sekka. Kinke sain ka veidike, paar särki ja shokolaadikarbi!!!!! .Kokkuvõttes võib öelda, et see oli äge mis nad tegid. Kinke sain oodatust rohkem, ei lootund eriti kinke saada, kuid lõpuks sain 4 uue särgi ja kommikarbi omanikuks. Jah, siin on moes riideesemeid kinkida.


Pühapäev.

Logelesin jälle. Skaipisin Birgittiga ning siis ühtäkki öeldi et lähme BH'sse. tund varem. Kui küsisin mida me teeme seal, sest me läksime umbes 18 paiku (sel ajal loojub päike siin, ning BH on u120km kaugusel) Sain vastuseks mingi lause isalt kus oli sõna tädi sees. Ema ütles et võin kaamera kaasa võtta ning seda ma tegin. Autosõidu ajal kuulasin mussi ja vaatasin loodust ning magasin veits. Kui jõudsime BH'sse siis sõitsime esimese mäe otsa, mida mainisin alguses (2. pilt). Kui tulime autost välja, võtsin kaamera kaasa ja vaatasin inimesi ning küsisin vennalt. Mis see on ? Pm võis seda sarnastada väikese krematooriumiga äkki?! igatahes, seal ühes ruumis lebas isa tädi kirstus ning muud jutud. Kõik olid kurvad. Mina samal ajal ütlesin Birgittile kuhu ma sattunud olen ning et mul on kaamera käe juures. Selle peale otsustas Birgitti pisarateni naerma hakata ning mina püüdsin naeru iga hinna eest kinni hoida, sest mina ju arvasin et me lähme tädile külla mingi tähtpäeva tõttu. Aga hoopis sattusime sinna majja ning mul oli kaamera kaasas. Ma ei taha teada mida teised arvasid ning MIKS?! mind kaasa võeti sinna, kuid naljakas mingil määral ning kerge moraal ka asjal.
Peale seda kohta arvasin et lähme koju tagasi, kuulasin muusikat ja vaatasin täiskuud. Ühtäkki avastan ennast teise mäe otsast (1. pilt). Alguses püüdsid nad sõita veel kõrgemale kust oleks avanenud veel ilusam vaatepilt öisele BH'le. Kuid kahjuks olid poolel teel väravad kinni. Kurb, ehk kunagi jälle. Peale seda oli seal samas mäel tänav. Pms oli tegu tänavaga mis on ühele poole kaldu, kuid kui autol jätta käik sisse, jalg pidurilt maha ja käed roolilt eemale, siis auto hakkab liikuma teisele poole, mäest üles pms. Ise ei mõista seda ning arvan et endistel maamõõtjatel olid seadmed katki ning midagi läks nihu ja mõtlesid et oleks lahe teha siuke tänav kus inimesi kottida. 
Edasi möödus tee mäest alla. Mäkki, nimelt nägin ära esimese kahekordse mäkimaja. Kuigi lahti oli ainult mcDrive, oli siiski lahe näha siukest asja. Burx oli hea ning kui mäkist alla kesklinna/kodutee poole sõitsime, sõitsime mäest alla. Sõidutee oli oma 6-8 rida lai ning täpselt nagu San Fransisco's, Järsult alla, sirge tee, uuesti järsult alla. Päris vägev. Tahaks elada sellises kohas. Sõitsime pimedas BH's öötuledes, kõik oli super, lihtsalt super vaade ja tunne.
Kodutee oli unetu, kell oli 0040 kui linnast väljusime ja natuke 2 läbi kui koju jõudsime. Homme seetõttu kooli ei lähe, et nii hilja koju jõudsime. Hea seegi.

Funfact1! Paljud liiklusmärgid teeäärtes ja linna äärtes on kuuliauke täis. I wonder why.
Funfact2! Brasiilia mäed, ja loodus on võrratu.

No comments:

Post a Comment